barnavårsutredning

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-01-09 » 13:55:42
Sitter med min barnavårdsutredning som jag gjort ett tag nu. Jag börjar äntligen se ljuset i slutet på tunneln! Har precis skrivt klart min bedömning och ska snart formulera ett beslut. Sedan är det bara att fixa och trixa lite smått med dispositionen av arbetet och lite smådetaljer som måste fixas också. Känner mig stolt. Kan säga att det var en ganska svår uppgift faktiskt, att skriva en barnavårdsutredning efter ett fiktivt fall med väldigt lite information, tur att man har lite fantasi så man kunde komma på lite mer information ;) Men det var en bra övning eftersom jag förmodligen kommer syssla med sånt här när jag är examinerad om en sisådär två år ;)
 
 
Writing on my child protection investigastion like I´ve done for a while now. I´m beginning to see the light in the end of the tunnel! I just finished my "judgement" and is going to write the decission. Then it´s just some small twekes that need sto be done. I feel so proud. I can tell you that this was a difficult assigment, to write a child protection investigastion on a fictiv case with just a small ammount of information, luckily I have some imagination so I could think of new information ;) But it was a good assigment, since I probably will be doing this kind off things when I graduate in about two years ;)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!