Studs and black

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2013-02-08 » 18:14:20
Kom hem ganska så nyss från seminariet jag hade idag. Ni vet den där boken jag läst dom senaste dagarna som är sjukt tråkig? Det var den som jag examinerades på idag med gruppen, måste säga att boken blev intressantare när man disskuterade kring varje kapitel. Kan knappast säga att boken i sig är väldigt bra :P Men nu ska jag ligga i soffan och ta det lite lugnt ett tag tills det är dags att göra iordning mig inför kvällen. Ikväll blir det tacos med fina vänner och sen utgång på stallarna, för min del blir det nog ganska nyktert eftersom jag inte orkat ta mig till stan för att köpa dricka ;) Men hursomhaver, så här ser jag ut idag!
 
Just got home from a seminare I had today. The seminare was on a god awful book... so boring! :P But it got more interesting when you discussed each chapter. But now I'm gonna chill out on the sofa before it´s time to get ready for tonight. It´s dinner with some friends and then later on party at Stallarna, for me it´s gonna be quite a sober night because I didn´t go downtown to buy alcohol ;) But anyway, this is how I look today!
 
Shirt - Lager 157, Belt - Gina tricot, Pants - Vila, Necklace - Ur&Penn, bracelets - Åhléns
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!