Friday nights outfit

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2013-02-11 » 23:18:17
Kom på att jag glömde lägga upp outfit bilden från i fredags när jag var på stallarna! :) Slänger upp den lite snabbt nu ;) Ska diska sen och gå och lägga mig, har föreläsning imorgon sedan åker jag till Borås direkt efter den är slut :) Är där ett par dagar bara, och på fredagen kommer Karin och hennes pojkvän skjutsa ner mig till Växjö och stanna under helgen :)
 
Realized I forgot to post an outfit picture from the past friday when I went to Stallarna! :) Posting it quick now ;) Gonna do the dishes and then go to bed. Got a lecture tomorrow and straigt after than I'm going to Borås for a couple of days :) Just gonna be there for a few days and on friday Karin and her boyfriend are gonna give me a ride home and stay for the weekend :)
Shirt - New Yorker, Belt - Gina Tricot, - Pants - Vila
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!