You can see right through me

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-11-24 » 12:18:23
Shirt - Cubus, Belt&Pants  BikBok, Shoes - Nelly.com
 
Såhär såg jag ut igår, på både middagen och när vi gick ut till Stallarna. Lite tråkigt att byxornas snygghet inte riktigt syntes på bild. Men jag älskar dom! Köpte dom igår på BikBok, och kan säga att jag är galet nöjd med dom! :)
 
This is how I looked last night, at both the dinner and when we went to Stallarnas. A bit sad that the awesomeness of the pants doesn´t translate well in pictures. But I love them! Bought them yesterday at BikBok, and I'm insanly pleased with them :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!