Little by little

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-04-04 » 19:19:40
Idag har jag suttit på föreläsning om anknytningsteorier i Växjö, och när jag gjorde det såg jag ut såhär!

 

Fick post idag från äldreomsorgen som vill att jag ska på intervju också, vet inte riktigt om jag ska iväg dit eftersom jag redan fått jobb i sommar som personlig assistent. Vet inte vilket jobb jag helst vill ha (om jag nu skulle få det på äldreomsorgen) Får nog fundera på det lite, men är ändå ganska på personlig assistent, men är lite ledsen att IFO inte hört av sig, det var ju där jag ville ha jobb egentligen! Men jag känner jobb som jobb lite just nu, alla ger ju en bra erfarenhet! :)

 

Och just det, började ju som reserv i seniors black förra veckan, men igår så fick jag en fast plats i laget. Så najs, så i maj står jag på mattan igen, i Borås så kom och kolla!

Postat av: INGRIDWENELL.SE - Mode Stil Färg Inspiration
URL: http://ingridwenell.se 2012-04-05 / 01:34:39

snyggis!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!