Imponatorn

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-04-11 » 19:08:24
Eftersom jag bara har tagit på mig mjukis byxor idag och bara skrivit på en uppgift till skolan får ni inte se en outfit bild, däremot kan ni få läsa om något annat häftigt som jag lovade för några dagar sedan! Det är den så kallade imponatorn, som är väskor omgjorda till bärbara högtalare. Riktigt fräck idé tycker jag faktiskt! Det är ett par killar i Borås området som kom på idén och bestämde sig för att göra det till ett litet företag så väskorna är alltså till salu! :) Själva idén med imponatorn är att det ska vara portabelt och låta bra, och främst imponera folk. Dom gör väskorna i olika storlekar och gör även efter DINA önskemål, hade jag inte gått på studielån och varit stört fattig hade jag lätt velat bära omkring på en sån här i sommar. Perfekt att ha på stranden, festivaler eller bara ståendes hemma så du kan koppla in din telefon eller annan manick som du använder för att lyssna på musik!

 

Visst låter det häftigt!? Blir du sugen på att veta mer eller är sugen på att beställa en egen kan du göra det här, Som sagt hade jag haft pengar hade jag lätt lagt en beställning och blivit den coolaste bruden på alla grillkvällar!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!