The energy is back

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dans, träning och ohälsa  |  Daterat - 2011-03-28 » 21:34:56
Sådär, nu har energin kommit tillbaka, hade förlorat den där ett tag efter dm. Det gick bra verkligen, skit bra :) Vi kammade hem ett silver och jag är fruktansvärt stolt över oss. Vi satte allt så himla bra, bäst ever. Så nu är det bara att tagga om till dm! På lördag kvällen drog jag på lite förfest och åkte ner till stan för att festa sedan så drog jag hem direkt haha! På söndagen var det dags att flytta alla kläder i min garderob till en ny så att den gamla kan fly rummet, sedan var det dags att mysa med tim och det var väl det jag gjorde hela natten haha xD Idag har jag dansat hela dagen, började klockan åtta och slutade två och sedan började jag fem igen för att redovisa mitt projekt arbete :) sååatte nu är det bara att skriva essän, den ska vara inne på fredag så nu är det turboskrivning som gäller xD




 

 

Några bilder från DM, jag tog inga egna bilder utan snodde från några brudar. I love seniors black <3

 

 

 

 

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!