Spent some time with old friends

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-01-11 » 19:57:07
Idag har jag varit och fikat med Erika, har inte träffat henne sedan hon åkte till Australien för några månader sedan, det var fett awesome. Efter fikan så åkte vi hem till mig och bara tjötat. Vi har ju en del att ta igen om man säger så haha :D Snart så kommer förmodligen Karin hit till mig och då blir det bara mysa gärnet :) Var ett tag sedan jag umgicks med henne också, s I'm having a good day xD
Postat av: Erika
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/ 2011-01-12 / 10:45:26

haha bra där johanna :D hoppas du hade en fin kväll <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!