Uppdatera?

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2011-08-02 » 02:51:48
Haha sade att jag skulle uppdatera allt som hände innan studenten, ja för det gjorde jag ju nog xD Men iaf, studentveckan var den bästa veckan i hela mitt liv, och studenten helt klart bästa dagen! Flaket var det sjukaste jag har gjort i mitt liv, har nog ALDRIG varit så sjukt lycklig och rädd och ledsen i hela mitt liv. Men lyckan tog nog faktiskt övertaget. Men tänkte väl slänga in en bild bomb här, en del bilder från balen och studenten. Ska väl uppdatera lite här nu när jag har tråkigt haha!









Postat av: Jacqueline
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/ 2011-08-25 / 15:51:33

Vilka härliga bilder :) Ibland saknar man studenten lite :D Trevlig torsdag!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!