Jewlery order

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - DIY  |  Daterat - 2014-03-24 » 15:44:11
Jag beställde precis ett gäng smyckesdelar i pausen av uppsatsläsandet. Beställde bland annat massa glaspärlor i vitt och svart som ska bli armand. Och självklart så beställde jag starkare ståltråd så jag kan göra mer stabila ringar. Så snart kommer jag nog igång med smyckestillverkningen och när jag igång tänker jag börja med försäljning igen :)
 
I just ordered some stuff to be able to make some more jewlery in my brake from reading essays. I ordered a bunch of beads in white and blanck that´s gonna be bracelets. And I also bought some stronger wire so I can make more stabile rings. So hopefully I´ll be getting started soon, and when I do I will take up selling stuff again :) 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!