Back in black

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2014-03-02 » 20:09:42
Kan säga att denna helgen har jag inte gjort många knop och det har varit så skönt! Det mest ansträngande har varit att städa lägenheten och tvätta, annars har jag bara hängt i soffan med en godispåse i handen och once upon a time på tvn. En riktigt avslappande helg med andra ord, ibland kan man behöva en paus i allt festande! :) Men eftersom jag inte har gjort så mycket har jag bara slappat i mina mjukisbyxor så istället lägger jag upp en bild från i fredags!
 
 
This weekend I´ve been really lazy! The most work I´ve done was that I cleaned my apartment and did some laundry, otherwise I´ve been sitting in my couch with candy and Once upon a time on the TV :) A real relaxing weekend, I thought I could use it after all that partying I´m doing :) Since I´ve just been laying around I´ve only had my sweets on so this picture is from last friday. 
 
 Cardigan - Carlings, Tshirt - H&M, Belt - Gina Tricot, Jeans - Dr.Denim, Shoes - Nelly
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!