Handmade jewelry

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2014-04-06 » 20:17:29
I helgen har jag suttit och pysslat lite, är typ bästa tidsfördrivet när man är sjuk. Det och spela lite tv spel som jag också gjort i helgen, men eftersom jag är en riktigt nervös spelare är tv spel för jobbigt för mig när jag är sjuk haha xD Men i alla fall, tänkte lägga upp bilder på dom smyckena jag har gjort idag, jag kommer ta beställningar på dom och det är riktigt bra priser :)
 
This weekend I´ve been doing some jewelry, it´s the best way to pass time when you´re sick. Well that and videogames that I also been doing today, but I´m a nerveous player so playing when sick is hard for me haha! xD But anyway here are some pictures of the stuff I´ve made this weekend, I´m taking orders and the prices are really good :)
 
Knuckle rings different kinds - 5 kr each
 
Bow ring and infinity ring (can be made as a normal ring or a knuckle ring) 30 kr
 
 
Pear bracelet with a bow 40kr
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!