ESN sea battle - Riga

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2014-04-07 » 22:11:24
Den 31a mars till 1a april  var jag iväg med ett par sköna människor på kryssning till Riga. Det var ESN (Erasmus Student Network) som anordnade en party kryssning till Riga där man fick en dag i Riga. Resan var helt fantastiskt trots att jag hade en fruktsansvärd förkylning hela resan, men jag kämpade mig igenom och hade det riktigt kul ändå! :) Tog inte jätte mycket bilder, dom flesta är från Riga men jag har snott lite bilder och dessa är bilderna från själva kryssningen :)
 
The 31 of Mars til 1st of April I was on a cruise with some amazing people. It was ESN (Erasmus student network) who organized a party cruise that included a day in Riga. The trip was amazing even though I had a bad cold the enitre trip, but I powered through and had a great time :) I didn´t take a lot of photos, most of them are from Riga, so these pictures from the cruise I have stolen from various people, sorry guys! :)
 
 
 
 
I just have to end on a sad note, even though we had a great time the trip ended in the most horrible way and I just wanted to say this before I post this - Drink resposible, be careful and take care of eachother! 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!