Midsummer meets Marilyn Monroe

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2013-05-22 » 19:21:00
Såhär såg jag ut på avskedsmiddagen, temat på middagen var midsommar så tyckte att min studentklänning skulle få luftas lite, var ett tag sedan jag använde den om man säger så. Den är väldigt Marilyn Monroe inspirerad och jag ÄLSKAR den, jag matchade klänningen med en blomkrans som jag köpte på TGR för att jag var för lat för att göra en egen, och skorna... skorna <3 Det är mina nyårsskor som jag i ärlighetens namn knappt hade på mig pågrund av att de begränsade mitt dansande och goda humör. 
 
This is how I looked for the goodbye dinner, the theme was midsummer so I thought that it was the perfect time to let my graduation dress see the sun, I haven´t worn it in so long! It is really Marilyn Monroe inspired and I LOVE it. To it I had a flowercrown that I bought at TGR cuz I was to lazy to make one, and the shoes... SHOES <3 It´s my new years shoes that I in all honesty, hardley wore cuz they limited my dancing and good mood.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!