Postdance syndrome

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dans, träning och ohälsa  |  Daterat - 2013-03-06 » 23:00:52
Sitter här nu i soffan med massa energi men ändå inte ett uns ork i kroppen, hur det nog går ihop! Ska iallafall samla ihop tillräckligt mycket ork för att ta mig till duschen. Jag har ju dansat en del idag, först är det en timmes house, strax därefter är det en timmes hiphop och sist en timmes dancehall. Jag kan ju säga att jag anstränger mig som en idiot på onsdags passen eftersom ingen av klasserna tillhör min "safe-zone" så att säga. Appropå safe zone, hoppas att jag kan hjälpa östers cheerleaders med lite teknik träning snart. Hade varit sjukt skoj! Tror inte att det är ett lag jag vill gå i, eftersom att det dom håller på med är på en lägre nivå än det jag vill köra och samtidigt har dom inga tävlingar utan är bara cheerleaders för östers fotbollslag ;)
 
Sitting here in the couch right now with loads of energy but at the same time not, how that works! But I´m going to gather enough energy to get to the shower. I´ve dance a "little" today. At first an hour of house, after that an hour of hiphop and at last an hour och dancehall. I´m working my but of at the wednesday classes since none of them is in my "safe-zone". Speaking of safe zone I might help a cheer squad here with some tecniques and stuff like that ;)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!