Inspo Style2Bones

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2013-03-08 » 18:03:38
Sitter och kollar igenom snygga dominques blogg. Hon bloggar på style2bones och har en helgrym stil! Hittar alltid något att inspireras av i hennes inlägg, hon har en skön punkig stil som jag älskar! Och hennes hår, jag dör för hennes hår! Ända sedan jag såg hennes blogg första gången har jag varit sugen på att lägga i en lila ton i håret istället för det röda... får se, kanske blir så en dag! ;) Har valt ut några utav mina absoluta favorit outfits från hennes senaste inlägg :) 
 
Sitting and scrolling through the amazing dominques blog at style2bones. She has a wicked style and I always find some inspo from her posts. She got that punky style that I love! And her hair, I´m dying for that hair! Ever since i saw here blog for the first time I´ve been thinking about getting some purple dye in my hair instead of the red... maybe one day... ;) I´ve chosen some of my favourite outfits from her latest post!
 
 
Pictures from Style2Bones
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!