Erikshjälpen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2013-03-12 » 21:52:46
Har varit och secondhand shoppat lite idag :) Jag och Sara tog oss till Erikshjälpen när jag slutade skolan för att kika på vilket utbud dom hade. Blev positivt överraskad måste jag säga :) Jag hittade en del fina saker, bland annat ett par skor som inte fick följa med hem för att dom var för stora :( Men jag köpte fem kaffekoppar, fem shotglas, en topp och en kjol med perfekt vårmönster :) Kjolen behövs sys upp en del, men ni får se mönstret på den i alla fall :) Kan säga att hela kalaset gick på 125 kr, vad hände där liksom ;)
 
Today I´ve been to Erikshjälpen, a second hand shop here in växjö. I found some nice stuff like five coffee cups, five shot glasses, a top and a skirt :) The skirt has a great pattern but needs some inches of the hem to be just right, so I´m just gonna show you guys the pattern. All these things cost me 125 kr, amazing :)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!