2 day curls

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-03-17 » 16:02:10
I fredags innan jag åkte till Elma så lockade jag mitt hår med min underbara curling wand. Tänkte visa er hur lockarna ser ut idag, alltså två dagar efter att jag lockade håret, och tro det eller ej, dom sitter precis där dom ska! Som mina vänner vet är mitt hår oftast helt hopplöst när det kommer till lockar och volym, det bara glider ut, det är så lent att det liksom inte sätter sig. Men med den här curlingwanden sitter dom som berget, det är bara dusch som lyckas få lockarna att försvinna, helbra!
 
Before I went to Elma last friday night I curled my hair with the aweseome curlingwand. I´m gonna show you how the curls looks today, two days after, and believe it or not, the curls are just were they´re supposed to be! As mhy friends now my hair is usually hopeless when it comes to curling and volume, it´s to smooths so everything just slides out. But with this curlingwand the curls last for so long! Totally awesome!
 
 
Left picture from friday and the right one is from today. How awesome?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!