Summers' thursday

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2013-07-11 » 19:31:26
I Borås har vi ju sommartorsdagar, i år har jag hittills inte sett en enda artist utan jag föredrar att sitta på någon av borås många uteserveringar och ta en öl, cider ett glas vin om det är fint väder. Det är just på soliga torsdagkvällar som man ser hur mycket folk som finns i Borås och det är också då som min kärlek till staden är som störst. Men idag blir det ingen uteservering, istället blir det ett par glas vin hemma hos Hannas kompis och sedan får vi se vart jag hamnar, jag jobbar ändå ett par timmar imorgon på förmiddagen. 
 
In Borås we have something that´s called summers' Thursdays, it means that every thursday night in the summer an artist comes and have free concert in the town square, and also the stores are open and the streets are full of people. This year I haven´t seen an artist yet, I prefer to sit on one of the many cafés and enjoying a beer, a glass of wine or a cider. It´s during these thursdays you notice how many people live in Borås. It´s also these sunny thursday night my love for this city is the biggest. But tonight I´m going to Hannas friend for a couple of glasses of wine and then I don´t know. After all I have to work a couple of hours tomorrow :)
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!