Studs in my heart

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-01-29 » 14:24:01
Att jag älskar nitar är ingen hemlighet. I stort sett allt med nitar får min uppmärksamhet, har nitade skor, nitarmband en egengjort nitad skjorta och snart ska jag nog även nita en skinnjacka. Det är helt enkelt supersnyggt! Något som saknades i min nitade garderob var en nitad BH, var inne på att göra en själv men kände att det var lite mycket arbete. Så när jag hittade denna nitade bustier inne på BikBok kunde jag inte låta bli! Älskar att den kommer fungera under genomskinliga skjortor eller urringade toppar, men också till höga byxor och kjolar (när jag väl tappar mina små extra kilon som jag lagt på mig under vintern utan någon dansträning)
 
På den här bilden matchade jag bustiern med mina nya vida byxor från gina tricot. Dom byxorna jag bloggade om häromveckan om ni minns? Kostade mig bara 49kr! :D Ber om ursäkt för dom suddiga bilderna men orkade inte riktigt ta nya haha! :P
 
Studded bustier - BikBok 299 kr, Wide pants - Gina tricot 49kr
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!