New years eve

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2013-01-08 » 15:35:44
 
Förlåt för oerhört kass uppdatering! Men har haft en del att göra här i Borås. Har jag inte umgåtts med vänner har jag pluggat, just nu har jag tagit en liten pluggpaus och tänkte lägga upp bilderna från nyår som jag lovat! Dom är inte många men hade viktigare saker för mig på nyår än att ta bilder, som att dansa tillexempel ;)
 
Sorry for terrible update! But I haven't had time to blog here in Borås. But now I have some time so here is the new years post I promised! ;)
 
 
Nyrårs middagen, en BigMach på McDonalds, alla höll på med sina stautsar och bilder på sina avancerade nyårsmiddagar att jag var tvungen att ta en bild på våran. Smakade askalas ;)
New years dinner, a big mac at Mcdonalds, everybody was posting pictures and statuses about their amazing fancy new year dinners so I had to take a pictures of ours. Tasted amazing ;)
 
 
På "förfesten" på varandrarhemmet. Vi gjorde mest iordning oss. Vi lyckades i alla fall få tid till ett glas mouserat vin eller två :)
At our "preparty" in the hostel. We mainly just got dressed and did or makeup. We managed to have time for a glass of bubbly wine or two :)
 
När klockan slog tolv var det dags att smita från klubben ett tag för att se på fyrverkerierna! En kille i kön fick  ta bilden. Stackars människor, står i kön på tolvslaget..
When the clock was twelve it was time to escape the club a bit to go out and see the fireworks! We had a guy in the line take a picture. Poor guys, standing in line on countdown on new years...
 
Efter fyrverkerierna var det mer dans, eller mer än dans för någon ;) Förresten, musiken på penthouse var helt fantastisk, en mix mellan RnB och hiphop, precis så som jag vill ha det!
After the fireworks it was time for some more dancing, well more than dancing for some ;) Just for the record, the music in Penthouse was fantastic, a mixture of RnB and hiphop, just the way I like it!
 
På toaletten (som var grym, tre sitsar i en toalett<3) bestämde sig jag och megan för att byta skor, så vi behövde bevis på att vi faktiskt hade på oss dom under kvällen. Och jag älskar mina skor!
In the bathroom (wish was awesome, three toilets in one room <3) me and megan decided to change our shoes, so we needed proof that we had them on for some time! And I love my shoes.
 
 
Och det var alla bilder från nyår. Jag vat att det inte är mycket, men bristen på bilder säger att det var en grym kväll utan en tanke på kameran i min väska! Tja, vet inte vad jag ska säga mer om kvällen, vi dansade till fem på morgonen, drack gratis öl och hade det otroligt bra!
And that was all the pictures from new years. I know it wasn't much, but the lack of pictures says that it was an amazing night with no thought of the camera in my bag! Well I don't know what to say more about the night, we danced till five in the morning, we drank free beer and had an amazing time!
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt
URL: http://saandriiiee.blogg.se/ 2013-01-08 / 22:59:17

Hejsan fina du :) Jag undrar om du vill vara söt och vara med i min dagens blogg tävling? & få chansen att glänsa inför tusentals nya läsare :) Anmäl dig gärna här: http://saandriiiee.blogg.se/2013/january/dagens-blogg-vinnare.html#comment
Kram!! :))


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!