Valentines day

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2013-02-14 » 14:42:00
Glad alla <3-dag på er alla! Kan säga att jag inte direkt kommer fira alla hjärtans dag, personen jag älskar är på jobbet hela dagen och kvällen så jag får vacker ta och plugga istället ;) Lika bra kanske, så att jag får något gjort! Har ett paper som ska in den 22 februari och har knappt bestämt mig vad jag ska skriva om =/ Tror inte att det kommer bli jättemycket gjort i helgen eftersom Karin och hennes grabb kommer vara hos mig från fredag till söndag och efter det kommer jag åka tillbaka till Borås ;)
 
Happy valentines day to you all! I´m not gonna celebrate it today, the person I love is at work all day and night so I need to study instead ;) Might as well, so that I can get something done! Got a paper due the 22th of February and I haven´t really decided what to write about =/ Don´t think I´ll get much done this weekend since Karin and her boy are coming to me Friday and staying till Sunday and then I´m going with them back to Borås ;)
 
The picture is from valentines day four years ago, from the night me and Tim became an official couple ;)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!