Cross your heart

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2013-02-02 » 02:15:00
Idag har jag inte gjort mycket hörrni! Föreläsning på morgonen bara och sedan åkte jag med härliga grannen till rusta och media markt och kollade lite. Fick med mig en locktång hem från media markt, en sådan wand, ska försöka lära mig hur man lockar på bästa sätt :) Men idag såg jag i alla fall ut såhär :)
 
Today I haven´t done much you guys! Lecture in the morning and then me and my wonderful neighbour went to Rusta and Media Markt and looked around. Bough a curling wand from media markt, gonna try and learn how to use it in the best way :) well anyway, looked like this today :)
 
Shirt - New yorker, Jeans - Gina Tricot
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!