Söndags outfit

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-09-02 » 22:45:00
Idag hade jag på mig det här! Egentligen var det mest bara för att ta på mig annat än mjukis när jag gick och handlade, det är gött att bo själv och ha nära till allt. Men har gärna en anledning till att ta på mig lite roligare kläder, men som tur är har jag ju ett intresse för kläder ;)
 

Kjolen är ett fynd från Nelly outleten i borås (75kr gick det på) linnet är en avklippt tshirt från Ullared (som kostade 80kr, ganska ekonomisk outfit idag haha!) Känner att det kanske inte var världens charmigaste bild eftersom att det ser ut som att jag väger.... ganska så jättemycket, men älskar min kjol faktiskt!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!