Shop til you drop

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2012-09-28 » 23:41:00
Tänkte slänga upp lite mer grejer som jag köpte idag, lägger inte upp allt för en del var bara lite smått och gott sådär ;) Köpte även ett par jeans från Gina Tricot, första gången som jag hittar jeans där som passar mig, och mjukisbyxor från Team sportia, en sminkväska som man hänger på väggen, en fjäderboa till imorgon (Prajd sittning) och en hårtork och plattång från maxi (för 300kr! Sjukaste ever!)
 
1. Cubus, 2&3 Gina tricot
 
 
Postat av: Erika
URL: http://fogdrunksea.blogg.se 2012-09-29 / 09:16:14

Allt var snyggt men min favorit är nog chicagotröjan! ;)

Svar: Hehe min favorit är stenhårt min jacka ;) Men chicago tröjan finns på Gina för 149 ;)
Johanna


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!