Morgonrutin

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-09-04 » 12:11:20

Såhär ser min morgon rutin ut, eller egentligen är det inte en rutin för jag kan inte göra såhär när jag väl börjar skolan, men det är en ledig-morgon rutin kan man kanske säga! Jag går upp käkar frukost samtidigt som jag läser en bok eller ser på en serie, idag blev det gröt toppad med mango och hungerspelen som jag fick låna av min granne. Efter det blir det en kopp kaffe samtidigt som jag läser massa olika blogar och kollar lookbook.nu för att hitta lite inspiration till dagens outfit. Sen är det bara det där roliga kvar, ni vet som att diska bädda och plocka undan efter sig :P
 

Rätt god frukost! Havregrynsgröt med mango som jag tog ut från frysen igår kväll. Köpte två paket mango, ett paket hallon och ett paket blåbär så nu har jag frukt att toppa min gröt med, har även en påse med torkad frukt, massa äpplen och kanel samt sockerfri sylt. Tänker inte under några omständigheter tröttna på min gröt frukost!
 
Postat av: Erika
URL: http://fogdrunksea.blogg.se 2012-09-04 / 20:19:38

Grötfrukostar är så jävla underskattade! Hoppas du har det bra <3 Saknar redan våra kaffestunder tillsammans :<

Svar: Har det grymt! Hoppas att du har det grymt också, saknar det också! :)
Johanna


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!