nyttigt och gott!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dans, träning och ohälsa  |  Daterat - 2012-10-06 » 15:28:44
Gjorde mig precis ett litet mellanmål för att hålla energin uppe. Funderade mellan ägg och smoothie men när jag insåg att jag köpt en ny mixer var valet inte så svårt - smoothie! Så tog fram 1dl frysta hallon och lika mycket fysta blåbär, lite mer än en halv dl turkisk youghurt och lite mjölk tills bästa konstitens uppnåddes ;) Jag tycker att ett smoothie ska vara krämig men ändå drickbar :) Just det! slängde in lite kokos också för att få det lite sötare. Blev kanongott, tror jag ska börja exprimentera nu lite med smoothies, jag hoppas hitta en kombo som är alldeles perfekt mättande och kalorisnål, denna ligger på ca 130kcal enligt shape up appen!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!