motivationsbrist

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Text, lyrics and emotions  |  Daterat - 2012-10-04 » 14:45:14
Har inte bloggat på ett tag då jag inte har någon motivation till något just nu. Jag försöker plugga och skriva en inlämning och har valt att inte blogga under tiden. Men har ingen motiviation till att plugga heller. Känner mig som en zombie ungefär, som en levande död. Undrar lite vad som hänt med mig, äter inte ordentligt, sover inte ordentligt och kan inte ens ta mig i kragen för att gå på dansen, något som jag älskar att göra. Men just nu finns varken ork eller lust att göra någonting. Hoppas att den kommer tillbaka snart, gärna innan min uppgift ska vara klar. Kommer tillbaka då, och hoppas att jag får tillbaka min motivation och ork till mig själv.
 
Ha det bra!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!