Lager 157 i Växjö

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-10-18 » 17:40:57
 
Idag öppnades Lager 157 i Växjö, lycka säger jag bara! Nu har jag ännu en butik som jag tycker om i Växjö där jag kan spendera pengar jag egentligen har! :) I Växjö finns rutmedfler, monki, bikbok och nu också lager 157, nu finns det ingen anledning till att åka någonannanstans (tja förutom vänner och kärlek då!) Köpte faktiskt ingenting idag, lämnade plånboken hemma med flit så jag inte skulle köpa bara den där billiga tröjan, och dom där billiga jeansen och sedan stå med minus på kontot ;) Snart ska jag städa och laga rofruktssoppa och sedan ska jag hämta mina böcker som kommit och efter det blir det en kväll med plugg!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!