Sneakpeak

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-11-28 » 14:49:01
Snart ska jag iväg och träffa min grupp och snacka lite OSL (Offentlighets och sekretesslagen). Har suttit idag och gjort frågorna så nu ska jag iväg och så ska vi berätta vilka svar vi fick fram. Eftersom jag ska träffa gruppen på tufvan blir det förhoppningsvis en kopp kaffe, kanske en god latte! :D Köpte faktiskt latte art häromdagen, mjölk som är speciellt framtagen för att göra latte på. Men får se hur det hela går ;) Hade gärna velat ha lite caramel syrup så jag kunde göra caramel latte! :D
 
 
 
I´m about to go meet my group and talk about OSL (public and secrecy law). Have allready done the questions so we´re just gonna talk about our answers, and hopefully drink some coffee. Bought Latte art the other day, a milk made for making latte, but I want some caramel syrup so I can make Caramel lattes! :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!