Happy halloween!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2012-11-03 » 00:41:00
Kom precis hem från krogen och klockan är halv ett. Brukar verkligen inte vara hemma såhär tidigt, men hade verkligen inte kul och jag mådde verkligen inte bra, min hals gjorde ondare och ondare för varje minut jag var där så bestämde mig för att gå hem. Men kvällen började i alla fall med att jag träffade Tatiana, som hade klätt ut sig, det visade sig att det var Halloween fest som gällde ikväll. Jag som inte var utklädd fick springa upp till hennes kompisar och smeta på mig lite låtsas blod och smeta kajal runt ögonen så jag såg någorlunda ut som en vampyr. Som tur var hade jag någorlunda rockiga kläder på mig så jag kunda faktiskt se ut som en vampyr! Efter det var det förfest och sedan ett stallarna där folk var för fulla och hade för lite respekt. Och nu är jag hemma och ska dricka en kopp te! Ni får en outfit imorgon men idag kan ni få en liten bild i alla fall! :)
 
 
Jag och Tatiana från min instagram!
 
Ha det fint kära läsare ;)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!