Food, friends and music

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-11-24 » 02:03:36
Hade en så sjuuuukt grym kväll, helt galet :) Först var det dags för "thanksgiving middag" hemma hos mig, det blev mest ett knytkalas, men det var trevligt ändå. God mat och fina vänner. Sedan blev det stallarna där det blev massa dans och skön musik! Nu är jag hemma och ska äta lite rester, eller tja nu blir det äppelpaj och vaniljglass! ;) Kanske lägger upp ett inlägg med en outfit bild och bilder från ikväll imorgon, vi får se hur mycket tid jag har innan jag ska upp och åka till skåne :)
 
 
Have had such an amaaaazing night tonight, insane :) At first it was "thanksgiving dinner" at my place, but it was more of a BYO party, but it was nice! Good food and good friends. An then it was time for stallarnas there it was time for some dancing and nice music! Now I'm home and gonna eat some left overs, oh well, crumble pie and ice cream! ;) Might post an outfit picture tomorrow and some from tonight, but we´ll have to see how much time I have before I leave for Skåne :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!