Preppy - with a badass twist

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-05-21 » 22:00:00

Såhär såg jag ut i lördags när jag och Erika sprang ner till vårmarknaden för att kolla lite vad den hade och bjuda på. Det visade sig vara samma som alla andra år, men något litet fick jag allt med mig hem :)

Det här hade jag på mig senare på kvällen då jag skulle in till stan för att träffa Sanne, skjortan är Erikas. Armbandet ni ser är ett inköp från marknaden och ringen med kedjor har jag knåpat ihop själv!

Kan ju säga som så att i Lördags kände jag mig skitsnygg ;) Har saknat den känslan och den borde infinna sig hos alla alltid, för den är grrrrrreat!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!