I fredags

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-03-05 » 21:43:06
Såhär såg jag ut i Fredags på dagen, det var soligt och någorlunda varmt så kände att shorts var på sin plats. Men givetvis inte utan strumpbyxor för då hade jag nog frusit ihjäl haha! :) Tishirten är en ganska ny vårfavorit från Lager 157 :) Har en liknande i blå och ser fram emot att kunna använda dessa till bara ben och utan tröja över! :)


Och såhär såg jag ut senare på kvällen när jag skulle iväg till Evelina och ha det lite trevligt, fast var ju såklart inte barfota utan hade skorna på mig som jag har på övre bilden, som förövrigt är nya och sjukt snygga! :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!