Dagens dresscode

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-03-29 » 16:19:15
Såhär ser jag ut idag. Svart och lite silver, har bara varit på maxi och handlat lite (nästan enbart nyttigheter, bra Johanna!) och ska snart iväg på träning med seniors black och är sååå taggad även om jag vet att jag inte kommer kunna röra mig imorgon. Det är ju helt andra muskler du använder i cheerleading än vid vanlig dans och träning, hoppas bara att jag kommer få hoppa in och köra!

 

Den stora ringen är från Gina Tricot, den lilla är gotlandsringen och är köpt på gotland och halsbandet är en present, men vet att delarna är köpt på Bead place i borås, ni vet min nya favorit affär! ;)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!