With the mail

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-06-01 » 20:07:34
Förlåt för dålig uppdatering! Men det har tagits bilder till bloggen, men av någon anledning har det inte fungerat att ladda upp! Men nu när RM är över (vi blev näst bäst i Sverige!!) och tentan är skriven har jag tid att försöka pilla med bloggen igen ;)

Men ikväll ska jag rent spontant dra till Harrys, hade egentligen helt andra planer ikväll men när dom föll i stöpet och man  blir bjuden på öl kan man ju inte tacka nej liksom! Och på mig har jag det här

Kepsen kom med posten idag, tillsammans med nitar som jag ska göra örhängen av och såklart Erikas keps!

Postat av: Erika
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/ 2012-06-01 / 20:12:04

snyggbrud.se



vi kommer vara så jävla badass ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!