Wild horses I want to be like you

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-06-06 » 17:26:32
I måndags när det var dags för bäckäng att ha sin bal var jag självklart där för att kolla på alla fina balpar och en och annan ensamvarg som gick på röda mattan! När Erika kommer tillbaka från Kreta (Hon åker imorgon det ASET) ska jag göra en sammaställning av mina favorit klänningar från balen tänkte jag :) Men idag tänkte jag bara lägga upp en outfit bild på hur jag gick klädd i måndags ;)

 

Postat av: Erika
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/ 2012-06-06 / 18:46:54

TJOHO - DET KOMMER BLI SÅ HIMLA SKÖÖÖÖNT ;)



you mad bro?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!