Studenten 2012

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-06-11 » 22:38:53

Var som sagt på studenten i fredags, och som bilden berättar var jag på Bäckäng!


Först att sjunga studentsången och springa ut var Designklassen!


Vissa gjorde sitt spring lite mer fancy, som den här estetklassen!


Efter att ha sett alla klasser (Jävla många var det!) var det dags att kolla på alla lyckliga studenter festa loss på flaken, kan ju säga att jag blev RÄTT sugen på att bara slänga mig på något flak och försöka återuppleva min flak fest!


Efter flak-kik så var det dags för studentskiva, en hemma hos Stephanie och en hemma hos Michelle!


Hade alltså en skön dag fylld med studenter och vänner. Kvällen avslutades med dans och dricka inne på x&y efter att vi insåg att Grand SÅ inte var värd att stå i kö för ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!