Sjung om studentens lyckliga dar!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-06-08 » 10:36:43
Idag är det dags för nästa årskull att ta studenten, kan ju säga att jag är RÄTT avis eftersom studenten var typ den GRYMMASTE dagen i mitt liv, och flaket bääääästa festen någonsin. Att vi fick VIP treatment på Grand gjorde den festen ganska grym också! Men idag är det inte min tur, utan mina kära vänners tur, kommer givetvis se på Bäckängs utspring och deras sång på trappan, sen är det dags för flak-karavan i stan och efter det blir det spring och fläng på lite olika skivor som jag ska på. Och sist men inte minst blir det party party någonstans i stan, hade varit grymt att hamna inne på studentfesten på Grand i år också men vet att det var DÖDLIGT mycket folk förra året haha!

 

Bjuder på en bild från min student när jag precis kommit hem efter flaket, kan säga att jag tänkte väldigt mycket på att gå rakt haha!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!