So we set the world on fire

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-07-25 » 20:54:15
Idag har det varit alldeles UNDERBART väder här i Borås, äntligen säger jag bara! Hade nästan trott att man aldrig kunde gå i bara ben igen, men åh idag kunde man det minsann! Jobbade till två idag men smet till mig lite frisk luft på jobbet, när jag kom hem var det raka vägen till altanen som gällde för att smälta bort. Och sedan så åkte jag till stan för att träffa min syster. Vi kikade runt i lite affärer och köpte med oss fika till sandwalls plats, centrums absolut mysigaste del, och stadsparken såklart då! :)
Precis en sån här dag behövde jag, massa energi, lycka och styrka av solen!
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!