Nytt och nygammalt!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-07-17 » 23:48:16
Idag solade (Fint väder i Borås vad hände där!?) jag och Erika på altanen lite innan vi drog till knalleland. Skulle egentligen bara lämna tillbaka en tröja och leta efter nya tygmärken att sätta på jeansjackan, men blev lite mer än så haha! :) Köpte i allafall ett tygmärke och bytte tröjan mot en uuuunderbar klänning, fick även med mig en skjorta hem från Emmaus för 60 spänn som jag satt och nitade ett par timmar, fick även med mig lite annat smått och gott men inget som är värt att skriva om här ;)
 Skjortan från emmaus som fick sig en liten, enligt mig, riktigt snygg krage!
 
Den ursnygga klänningen från Cubus som till min lycka var på rea och kostade 99kr och till min ännu större lycka så lyckades jag klämma i mig i en XS utan att det blir som ett korvskinn på kroppen, sjukt nice :P
 
 
Ja och som sagt, skaffade ett nytt tygmärke till jeansvästen idag, tyckte det var ganska ballt ;) Tanken är att den ska strykas fast på ryggen, sen ska jag hitta lite andra märken också som kan på ryggen för den här är inte riktigt så stor som jag vill ha den ;)
 
Men gott folk, nu ska jag sova för imorgon är det dags för jobb igen,  en ledig dag får väl räcka ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!