Playing with the idea of being a fiery redhead

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-01-30 » 00:23:36
Idag har jag mest suttit hemma, men nu under kvällen har jag varit hemma hos Evelina i hennes nya lägenhet för att mysa lite. Just nu sitter jag och kikar på när sambon spelar Fifa12, men det roar mig inte jättemycket (när inte jag får vara med och spela) så sitter och leker lite med bilder som jag har knäppt på mig själv idag.




Här har ni iaf en dagens outfit, tisha med free spirit tryck från Lager, cardigan från H&M och jeansen från cheap monday!

Funderar lite på att färga håret i den röda färgen, hade varit så grymt men det är så jobbigt att färga bort rött =/

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!