Latest outfits

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-01-29 » 17:57:12



En outfit från växjö, lånade pojkvännens skjorta till en dansföreställning och insåg att den faktiskt var ganska snygg! Adidas jackan är ett second hand fynd från emmaus i göteborg för ett par år sedan





En liten arbetsrelaterad outfit tycker jag då, höga brallor och en blus från H&M fick utgöra en outfit då det var dags för seminarie i Växjö




Mina nyaste klädesplagg i garderoben syns här, stickad kofta med lappar från H&M, svarta second skin brallor från Cheap Monday och en helt vanlig svart basic tisha från lager 157



Och detta satt jag och pillade med en kväll här i lägenheten, mitt första försök till ett örhänge, mer kommer det nog att bli tror jag! :)

Och detta var då mina senaste outfits som har hamnat på bild, har sagt till mig själv att jag skärpa till mig nu när det kommer till bloggen och min digitala garderob!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!