Dagens look

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2012-01-31 » 21:43:44
Lyckades pajja mitt minneskort idag i Växjö, men med lite fix och trix löste det sig till slut! Har bestämt mig för att inte ta ut minneskortet varje gång jag för över bilder som jag gjort innan utan nu ska jag bara använda sladden som jag har letat upp! Hoppas att minneskortet håller för har INTE lust att köpa ett nytt faktiskt! :P Men här kommer dagens enkla och lite tråkiga outfit



Till detta hade jag mina kära kängor från din sko och min stora vinterjacka som dolde hela outfiten, men det var för kallt för allt annat, galet vad jag har frusit idag
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!