Växjö baby!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-02-24 » 09:12:54

Rullade precis in i Växjö och har fixat mig ett nytt tågkort mellan Borås och Växjö, tycker det är så himla konstigt att jag bara kan köpa det i Växjö för ingen i Borås verkar fatta att det går köpa ett sånt kort haha! Men nu ska jag till bibblan och låna "nya sociallagarna med kommentarer" kanske inte låter jättespännande för er men jag tycker att sociallagen är jätteintressant att läsa om faktiskt! Och på schemat idag står även en lååång föreläsning om LSS, och när jag kommer hem på kvällen blir det lite smyckespyssel med Erika! På återseende ;)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!