I'm back!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2012-02-15 » 15:55:40
Är tillbaka från min ofrivilliga bloggpaus nu, har varit mycket den senaste veckan med skola och flytt. Men nu är allt klart, juridikinlämningen är klar och jag har flyttat in i älsklingens lägenhet, slänger nog upp lite bilder på hur den ser ut någon gång här i veckan! Men först tänkte jag slänga in bilder från i lördags då jag var ute med mina fina brudar och firade rijaldas födelsedag och skakade rumpa på Edge när det var reagge dancehall kväll! :)




Kvällen började hemma hos Rijalda där alla hade samlats i vardagsrummet för lite tjöt och musik!



Sedan samlades alla goa brudar i köket för att festa till lite old school musik och dansade loss, vi lämnade grabbarna i vardagsrummet till deras rockmusik! Fest i köket hos Rijalda = Asnajs!




Fest i köket, helt klart en av de bästa kvällarna i mitt liv! :)



Andra etappen av kvällen spenderades på Franks en liten snabbis med en cider i hand!



Kvällen avslutades med riktigt skön musik och massa dans på Edge, så skönt att bara dansa loss utan koreografi! Tack alla mina fina brudar som gjorde den här kvällen underbar!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!