Planning new year

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2012-12-07 » 11:58:17
Sitter och smider planer för nyår just nu. Borde vara i skolan egentligen men vaknade och kände inte alls för föreläsning, så bestämde mig för att städa istället. Men ändå sitter jag här, och planerar nyår haha! Det ska bli köpenhamn över nyår med ett par fina vänner från olika länder, vart vi firar vet jag inte, men hittade en klubb som hette penthouse som verkade okej! Men mest tid just nu läggs på att hitta en klänning, jag har hittat dom PERFEKTA skorna, och nu måste jag hitta en billig klänning att kompletera skorna med! ;) Dom här klänningarna är starka kandidater för nyår, på rea = billigt och bra ;) Den guldiga paljett klänningen går att få mer silver, det är det jag tänkte göra eftersom jag ska ha silver/vita skor ;)
 
 
 
Sitting at home and making plans for new years right now. Should be in school but I woke up and didn´t feel like it at all, so decided to clean my apartment instead. But here I am, planning new years instead haha! I´m going to Copenhagen for new years with some nice friends from different countries, but where we´re gonna celebrate I don´t know yet. Found a club named Penthouse that seemed okey. But most time is spent on finding a new years dress, I found the PERFECT shoes, and know I need to find a cheap dress to complement the shoes! ;) These two dresses are strong contestents for new years, on sale = cheap and great! ;) The gold sequin dress can become a bit more silver and that´s what I´m going to do since the shoes are silver/white :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!