Love of my life

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Clothes  |  Daterat - 2012-12-17 » 17:21:04
Kom på att jag inte har visat er dom mest fantastiska skorna i hela världen! Fick hem dom för ett par dagar sedan och ska ha dom på nyår. Dom är från Nelly och kostade 199kr, det var rea på dom och dom är fullkomligt UNDERBARA! Tyvärr matchade inte alls min nyårsklänning skorna så måste hitta en ny klänning ;) Tänker aldrig under några omständigheter lämna tillbaka skorna, kanske om dom går sönder! Tyvärr är dom hur svåra att gå i som helst, men tänker ha dom på nyår oavsett, om jag inte har dom igen gör det inget, då kommer dom få en hedersplats på en hylla i lägenheten ;)
 
 
Just realized I forgot to show you the most amazing shoes in the word! Got them a couple of days ago and I´m gonna wear them on new year. They´re from Nelly and cost 199kr, they were on sale and they´re absolutly AMAZING! Unfortunately my new years dress didn´t match the shoes so I have to find a new dress ;) There´s no way, under any circumstances, that I´ll return the shoes, maaaybe if the brake! Unfortunatley they´re on the verge of being impossible to walk in, but I´m wearing them on new years anyway, if I won´t wear them again it doesn´t mind, then they´ll have an honourplace on a shelf in my apartment ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!