Dance, dance baby

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Dans, träning och ohälsa  |  Daterat - 2012-12-16 » 18:11:37
Kom precis hem från dansföreställningen move it hade idag. Det gick faktsikt ganska så bra tror jag! :) Hade tre danser direkt efter varandra så det var snabba ryck med klädombytena. Har nog aldrig tagit av och på mina kläder så fort i hela mitt liv, tror jag hade runt 20 sekunder mellan danserna på mig att byta om. Men trots det så gick det bra. Var med i hiphop nybörjare/fortsättning, ragga mellan, lyrisk jazz och burlesque fortsättning. Har nog redan bestämt mig vilka dansklasser jag ska ta nästa år, det ska blir mer avancerade klasser för att verkligen puscha mig själv och bli bättre än ever liksom ;)
 
 
Just got home from the dance preformance that movie it organized today. It actually went quite well I think! :) Had three dances right after eachother so I need to be really fast changing my clothes! Never before have I taken off and on my clothes in my entire life, I think I had 20 seconds between the dances to change my clothes. But considering it went well. The classes I preformed in was hiphop beginner/intermediate, ragga intermediate, lyrical jazz and burlesque intermediate. I think I´ve allready decided which classes I´m gonna do next year, it´s gonna be more advanced classes to really push me to get better than ever ;)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!