Sommarlov

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2012-08-23 » 23:01:57
Nu har äntligen jag också fått sommarlov, lagom tills när dom flesta börjar skolan! Jag gjorde min sista dag på mitt vikariat förra måndagen men hade skrivit in mina lediga tider i vikarie poolen för personliga assistenter och fick en del jobb efter vikariatet ändå, så nu får jag lite extra pengar i september också när skolan börjar. Men nu har jag tagit bort mina tider så jag har tid för flytten, för snart flyttar jag till MIN lägenhet i växjö, den ni! Och kan säga att jag är allt annat än så fräsch som jag är på den bilden just nu, flötigt hår, äckligt ansikte och mjukis hela dagen på jobbet :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!